December 23, 2010

Silver? eehh ...kenapa silver pilihan ku?

-kenapa aku beli silver, adalah kerana harga silver lebih murah dari emas,
-kenapa aku beli silver, sebab harga silver masih mampu aku nak beli.
-kenapa aku beli silver, sebab dirham dibuat dari silver.
-kenapa aku beli silver, sebab sebagai sample bila nak tunjuk kat pelanggan
-kenapa aku beli silver, sebab harga silver masih berada dibawah harga sebenar silver / undervalue  (eh ye ke?)
-kenapa aku beli silver, sebab silver adik beradik tiri dengan emas.
-kenapa aku beli silver, sebab aku dah boleh buat posting tentang silver dalam blog aku

KENAPA AKU BELI SILVER?
Haa....CUBA TENGOK INFO KAT BAWAH NIH!


INI HARGA SILVER MASA AKU BELI BULAN OGOS





Cuba bayangkan dalam diam kita tanam ubi....berisinya menjadi-jadi....kenaikannya hampir 47% dlm 3 bulan!

Nak beli silver? senang saja, call kak Aida 012-3399034 atau mana2 sahabat di listing sebelah tu.

info ini perkongsin dari sdr jeman yang banyak mengumpul silver...

No comments:

Post a Comment

dinar

dinar